miercuri, 5 martie 2014

Si mie ce-mi ramane dupa ce te-am iubit?Imi ramane doar vocea,vaduvita in ecoul neasteptat.Imi raman doar degetele care nu se mai agata de nimic.Imi ramane doar pielea,care iti va cauta mainile la nesfarsit.Imi ramane ecoul unui glas,pe care oricat cat as vrea il mai aud simt ca se indeparteaza.
Te vei privi adesea in oglinda si o vei zarii in ochii tai pe ea.Cu zambetul tau iti va zambi,si cu lacrimile tale iti va plange dorul.Pentru ca ea a fost varianta ta feminina.Si daca n-ai lasat-o sa-ti intregeasca sufletul,amintirea ei te va urmari la orice pas.Pentru ca ea continua sa traiasca prin sufletul tau,si oricat ti-ai impune,ea va fi mereu acolo.Va fi mereu acolo pentru ca ea inca te iubeste,te vrea si nu te are.



Oricat de mult te-a  iubit candva,azi nu te mai vrea inapoi.Iubirea mai exista,nu o sa nege asta,dar trebuie sa recunoasca ca durerea ce i-ai provocat-o a fost mai mare decat toate sentimentele ce le avea pentru tine.

Un comentariu:

Dana spunea...

Durerea pierderii nu trece niciodată ..