joi, 19 martie 2015

Nu toate iubirile sunt adevarate. Unele sunt mult mai mult de atat.

Pana acum ceva timp credeam in mine, dar acum cred in tine. Cred in ceea ce sunt de cand te am alaturi si ceea ce pot sa devin. Cred ca fiecare moment de fericire si intreaga mea viata se invarte acum in jurul unui singur om. Cred ca visele devin realitate cand are cine sa le contureze. Cred ca ceea ce a fost, va fi si va ramane. Cred ca totul are sens acum ca ai aparut. Cred ca toate emotiile sunt mai puternice de cand te am. Cred ca fiecare dimineata si fiecare noapte e mai frumoasa in doi. Cred ca trebuie sa ai un motiv pentru care sa pasesti in viata si sa suporti realitatea. Cred in iubirea ce ti-o port si care se mareste pe zi ce trece. Cred ca am fost facuti sa ne intalnim cand aveam mai multa nevoie unul de celalalt. Cred ca fiecare mangaiere imi atinge sufletul, nu doar trupul. Cred ca fiecare zambet poarta numele tau. Cred in cuvintele tale si in perfectiunea ta. Cred ca puterea unui om se vede in ceea ce face pentru cel ce il iubeste. Cred ca fiecare om are ceva pus deoparte care sa fie doar al lui. Cred in a doua sansa pentru cei ce stiu sa pretuiasca. Cred in deciziile si in nesiguranta ta, Cred in fortele tale, pentru ca doar un barbat puternic stie sa traiasca intens. Cred in sperante si linistea ce mi-o oferi, Cred ca esti barbatul vietii mele si fara tine nu as mai fi eu.


Cred in tine, pentru ca alaturi de tine pot sa stau intinsa la pamant si totusi sa simt ca zbor.

Niciun comentariu: