miercuri, 19 mai 2010

Care tu?!
Care eu!?

Daca iti aduci aminte de mine,poti sa-mi spui cine esti tu?Ce pot sa fac?
Niciodata nu voi putea fii mai mult de atat;adica deloc.Daca as fii mai mult,e ca si cum ai lua'o de la zero!
Nu prea inteleg...cum uiti asa usor amintirile cu noi?Dar asta sunt eu...imi place sa ma complic,sa-mi asum responsabilitatea dublu pentru un lucru care nu-mi apartine.Imi place sa te vad zambind desi nu iti explici de ce.In speranta ca vei intelege,imi place sa spun "te iubesc".
Imi place,desi te vad asa....
De ce?! Pentru ca stiu ca tot ce am zis mai devreme e un ecou al vocii mele...
Pentru ca viata a facut ca tu sa ma aperi si sa nu sti niciodata.
Pentru simplul fapt ca atasarea fata de tine a fost foarte rapida,fara ca eu sa imi dau seama.
Pentru ca esti "TU".
Pentru ca toate amintirile cu tine doar eu le mai am intiparite in minte.
Pentru ca orice ar fii esti mereu acelasi!

Incapatanarea ramane totusi singura mea cale de a ma apara fata de ceilalti,fata de tine...

2 comentarii:

Flavia♥ spunea...

vai cat m'am chinuit sa iti las comentariu:))
totusi de ce nu mergea?:|

M&M spunea...

nu stiu :-??
acuma merge :D