vineri, 14 mai 2010

Un alt "tu"

Merg pe strada.Ma-ntorc,te privesc si suspin.
Ce a mai ramas din tine?!
Iti simt privirea rece.Ea patrunde pana in suflet si imi aduce aminte de "noi".
Treci pe langa mine,iar rasuflarea grea se aude ca un vant spintecator.Imi atingi usor umarul ca si cum nu as fi simtit.Dar si eu simt,traiesc si regret.
Amintirele isi pun controlul asupra ta.Nu mai esti cel dinainte pe care l'am adorat.Nu mai esti acel barbat de invidiat.Ai ramas un muc de tigara care se stinge pe zi ce trece...Ce te distunge?! Faptul ca am plecat?! Acum ca te vad in starea asta,nu mai pot sa fiu tot eu ceea care se intoarce...
In serile de Mai eram doar noi.Doi copii ai noptii.Ma imbratisai si spuneai ca asa vom fii mereu.De ce acum s-a schimbat?!
Uita'te la mine.Crezi ca as putea fii la fel!
Daca ma voi stinge si eu apoi alaturi de tine?! Fiecare miscare imi esti urmarita si conturata.
Tot ce a fost pana acum,a fost doar gandirea ta bolnava.oricum esti un alt "tu".Pe care fiinta mea nu il mai recunoaste!
Pleaca! eu raman.cand te hotarasti sa te schimbi sa nu ma cauti.Doar cand vei sti ce ai gresit.Adunci poate voi fii din nou a ta.A "ta" pentru totdeauna!

Niciun comentariu: